helmi hamid
★ About the blog owner

My name's helmi, and I'm sixteen.
i was exist in this world since fifth of september 1996. ®
I'm a MALAYSIAN and ISLAM as my religion .. i'm proud of it ! >_<
I have a hobby of collecting headphones, like Beats or Skullcandy. and sure,Domo 。◕‿ ◕。
ouh. frankly said, i'm a friendly person. do mention me .! :)
Love to play acoustic guitar and ukulele (Y)
Hey, i love pet and also domo-kun. eyh,wait ..domo-kun is a pet ? lol



★ urlblog
http://helmihamidblog.blogspot.com
Open Cbox


★ find me here !

★ Saturday, February 25, 2012 . 2:04 AM
Am i going ==?

Assalammualaikum and hye . 
Haish, hari nie rasa macam tak ada mood . why? cause i'm confuse either to stay or not . Pagi tadi, cikgu Mokhtar jumpa aku .. tiba-tiba je dia tanya kat aku . "eyh, kau x nk pindah,helmi ?, kau dapat sains sembrong.. hasih, tak payah la pindah helmi ... ". dalam hati aku,'apa la dia cakap ni. serius ke ?' Mula-mula macam tak percaya la jugak, then aku tanya kawan aku yang memang dipertanggungjawabkan untuk semak senarai nama pelajar untuk 2nd intake ke SBP.

Terkejut beruk  aku bila kawan aku cakap memang betul aku dapat tawaran . .PFFTTT!! dengar je macam tu, macam - macam benda aku pikir.. aku nak ambik PA tapi, sekolah sains mana ada subjek PA.. homaii!! serba salah pulak nak pindah ke tak nak .. aku mula takut aku salah buat keputusan ..

Kalau aku pindah, banyak tugas yang aku tinggalkan. Tapi yang bestnya. aku boleh jumpa kawan aku. zuden ngan bob tu kat sana nanti. aku tanya ramai orang, but then . semua bagi jawapan yang hampir sama.. buat la keputusan mana yang kau rasa lebih baik ,helmi ...

Pendaftaran hari Rabu. tak lama lagi tu.. kena buat keputusan cepat .. but seriously,kepala aku serabut giler nie ! pindah ke tak ha?

Labels:



★ Credits
Layout and domo background by : noturcupoftea
Domo pictures from weheartit, tagged under domo