helmi hamid
★ About the blog owner

My name's helmi, and I'm sixteen.
i was exist in this world since fifth of september 1996. ®
I'm a MALAYSIAN and ISLAM as my religion .. i'm proud of it ! >_<
I have a hobby of collecting headphones, like Beats or Skullcandy. and sure,Domo 。◕‿ ◕。
ouh. frankly said, i'm a friendly person. do mention me .! :)
Love to play acoustic guitar and ukulele (Y)
Hey, i love pet and also domo-kun. eyh,wait ..domo-kun is a pet ? lol



★ urlblog
http://helmihamidblog.blogspot.com
Open Cbox


★ find me here !

★ Saturday, February 4, 2012 . 4:38 PM
sincerely from me ..

I started to realize that no matter how great your friendship are , no matter how long you have been friend with them .. distance will always stop by to shake up the relationship .. when the times comes .. we have to let them go, far from us ..

Isnin lepas, member-member aku yang mohon SBP dan layak untuk pergi sana, dah pun selamat mengadap sekolah baru diorang . ==" sadis woo .. So, entry nie, aku nak citer pasal member aku ni yang aku da anggap cam abang2 aku dah .. tak pun, apa yang biasa awek2 dalam fb tu cakap .. bestie ea? haha.

Ahaha, ni Aizudin. or aku panggil die zuden je ..
muka macam bangla jual karpet kan ==? oke aku tau ..

Tengok pic dia ni, dah boleh agak macam mana perangai mamat seng nie .. But frankly said, aku rindu gile kat dia .. maaf ayatlain macam =="  .. tak salah rindu kawan kan ==? .. oke.aku ingat lagi, setiap kali balik dari kampung, mesti mamat ni cari aku then promote kat aku lagu2 baru .. so aku tak payah nak susah2 tengok kat billboard ke ape ke. dia billboard bergerak aku . ..

Malam sebelum dia pindah sbp sembrong tu, aku tidur kat dorm dia .., saja aku wat dia tidur lambat, sebab aku tau.. esok dia akan hilang camtu je .. so malam tu, kitorang tidur pukul 2 lebih .. amik kau, esoknye masa sembahyang subuh kat surau, dia cakap semalam macam tak tidur je .. hha, ada mak kisah .. ? ..

beb aku doakan kau sukses ea kat sana . (Y)
Dia ni fun gila wei even dia kuat ngumpat .., oke gurau. Syukurlah aku dapat kenal dengan Aizudin Zahari ni .. Banyak2 member aku, dia la yang paling caring, bagi aku la .. kalau aku ada apa2 problem, aku selalu cer kat dia.sebab dia akan bagi aku advice and never let me down .. thanks ea kawan . >_<

hensem an ? yucks ! hha
And ni pulak Bob namanya .. atau nama betul yang sebetul-betulnya Nazri Abdul Malek .. huwaa .. dia satu dorm dengan aku, so kalau kitorang nak gerak ke mana2 dari dorm, selalu berdua la .. aku terasa gila bila dia pindah .. yela, tahun 2012 ni, memang kitorang jarang la jugak jumpa kat sekolah even kat dorm pun dia selalu hilang .. well, dia kan fasilitator untuk form1.. kompem2 la buzy nak mati ..

Bob ni, aku suka perangai dia, dia chill je .. kalau marah pun kadang-kadang je la ..masa dia tengah study . fokus gila . kalau orang panggil . 10 kali baru dia pandang ..

Aku teringat pulak, ada satu hari tu dia tertinggal phone yang dia charge kat blok akademik .. dia ajak aku ikut dia .. time tu, kitorang siap bawak Quran sekali .. bukan apa, malam tu dia kena practice untuk majlis tilawah hari jumaat ... so,aku pun pergilah dengan dia berdua .. malam tu kitorang tengok blok akademik semacam je .. dia pun suruh la aku baca ayat Quran .. aku baca. then, dia mintak pegang tangan aku .. kitorang pun jalan la kat blog akademik tu sambil pegang tangan masing2 .. macam gay? nope. it means friendship for me ..

ape bob ==?

 Rindu pulak nak ceroboh bilik ert dengan korang .. every weekend, kalau kita tak outing bandar sama2, kita mesti lepak kat bilik ert kan .. pastu wat kecah kat bilik tu .. thaks god, tak pernah kantoi .. hha ..buat air kat sini .. macam kat rumah sendiri je kan kau buat .but, let bygone be bygone right?


Masa balik kampung for raya cina tu . aku nangis gila2 .. serius tak boleh tahan . budak dorm aku sibuk tanya kenapa . lantak aku la! that momment macam2 yang aku pikir . lepas ni, siapa lagi yang nak share lagu dengan aku . takde siapa . siapa yang nak pergi surau dengan aku. takde siapa. siapa yang nak bagi advice kat aku bila kepala aku betul2 serabut. takde siapa. bukannya aku takde kawan lain .. cuma.diorang ni la yang paling ngam dengan aku .. =="


*for bob and zuden..
Isnin tu memang aku tak nak jumpa korang lama2 .. sebab , aku tak nak nangis lagi .. aku pun tak tau kenapa tapi aku betul rasa kehilangan .. Sekarang ni, sometimes aku terpanggil nama korang kat sekolah. macam orang gila kan ==? . macam  tak percaya yang korang dah takde kat SUKSES. oh ya, zuden, beg kecik yang aku bagi kau tu , memang macam worthless .. tapi,aku mintak kau jaga benda tu elok2 .. beats yang kau bagi tu pun aku akan jaga gila2 oke . bob, aku tak sempat nak exchange apa2 dengan kau . haish .. aku doakan yang terbaik untuk korang .. kalau kau dah jumpa kawan yang lagi bagus dari aku kat sana. aku mintak sangat, korang tak lupa aku ea mem .

                                                                                                           sincerely: helmi hamid

Labels:



★ Credits
Layout and domo background by : noturcupoftea
Domo pictures from weheartit, tagged under domo